🌞 Tanquem un curs ple de moments compartits 🌞
Posem punt final al servei d’acollida de matí i tarda d’aquest curs.
Han estat mesos de jocs, rialles, aprenentatges i moltes estones compartides que han fet créixer els nostres infants. 💛
Volem donar les gràcies a totes les famílies per la confiança i per formar part d’aquest camí amb nosaltres.
Ara toca descansar, gaudir del temps en família i carregar energies per a tot el que vindrà. 🌴☀️
Us desitgem un molt bon estiu i unes merescudes vacances!
Ens retrobem al setembre amb més il·lusió que mai! ✨
